lørdag den 1. februar 2014

My apologies

My apologies




Hello everyone! 

So this is kind of embarrasing... This is my first post since the 4th of january! That is really not okay at all. But Im back now and I promise I will do much better from now on.
If you have followed my blog for a while you will know that I am on my gap year and im working as a supply teacher and I have another job too. And I have just been super busy. I normally work everyday from 8 o'clock till 5 o'clock, and when I come home im usually super tired!
This is basically what i've been up to these past three weeks and I will continue to do that, but I will try to use my time better, so I have time to write posts! 

Also, I have some rather exciting stuff coming my way, because Ive decided to take a makeup course in LONDON! Not only is London my favorite place to visit, but I also get to learn alot about the thing im most passionate about, make-up! 

The course is in March so right now im just trying to work as much as I can , and save up... Which means NO shopping! Of course Im really excited to go but im also kinda nervous because im going all by myself, and i've never done that before! 
Hope you didn't get bored by this post! Love you! 
Keep and eye on this blog because tomorrow there will be a January favorites post coming your way! 

(Danish)

Så dette er meget pinligt ... Dette er mit første indlæg siden 4 januar! Det er virkelig ikke i orden overhovedet. Men jeg er tilbage nu, og jeg lover at jeg vil gøre mit bedste fra nu af. 
Hvis du har fulgt min blog i et stykke tid, vil du vide, at jeg er i gang med mit sabbatår og jeg arbejder som vikar, og på et fritidshjem. Jeg har haft super travlt da
jeg arbejder hver dag fra 8 til 5, og når jeg kommer hjem er jeg normalt helt færdig. (At arbejde med børn er utrolig sjovt, men også meget hårdt!) 

Det er sådanset hvad jeg har lavet de sidste 3 uger, og det vil jeg blive ved med, men jeg vil prøve at priotere min tid bedre, så jeg har mere tid til at skrive opslag!
Derudover har jeg en ret spændende ting i vente, fordi jeg har besluttet mig for at tage et makeup kursus i LONDON! Ikke alene er London mit yndlings sted at besøge, men jeg skal lære om en af de ting jeg er mest facineret af, nemlig make-up! 

kurset er ligger i marts, så lige nu prøver jeg bare at arbejde så meget som jeg kan, og spare op ... Hvilket betyder ingen shopping! Selvfølgelig glæder jeg mig rigtig meget til at tage afsted, men jeg er også lidt nervøs, fordi jeg skal afsted alene! og jeg har aldrig rejst alene før.. 

Håber ikke at det her opslag har været alt for kedeligt! 
Hold øje med bloggen, fordi i morgen kommer mine Januar favoritter! 

Lots of love - Caroline! 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar