tirsdag den 15. oktober 2013

London Haul - Fashion

London Haul - Fashion

 Hello lovelies! 
last wednesday I took a little get a way trip to London and I love it there, it is absolutely amazing and it is my favorite place to visit. As I had suspected before leaving i returned home with a alot of new items (ups) 

I wanted to show you some of the things I got and instead of just taking pictures of the clothes, I had my bestie, Katarina (check out her blog HERE) take some pictures of me in them. 

Heeej!

I onsdags tog jeg en lille tur til London og jeg elsker det dér, det er fantastisk og det er mit absolutte yndlings sted at besøge. Som jeg havde mistænkt før jeg rejste, kom jeg hjem med en hel masse nye ting (ups) 
Jeg ville vise jer nogle af de ting jeg fik men istedet for bare at tage billeder af tøjet, fik jeg min bedste veninde til at tage nogle billeder af mig i tøjet. 

So here it is; 
Så her er det;


PLAIN LIGHT PINK SWEATER
- PRIMARK

MOTO ACID-LEIGH JEANS
- Topshop

Black QUILTED BOOTS 
- pRIMAKR







KNITTED LIGHT PURPLE JUMPER
- PRIMARK 














BLACK KNITTED DRESS WITH WHITE COLLAR 
- pRIMARK














BLACK AND GREY KNITTED DRESS WITH FAUX LEATHER SLEEVES.
- pRIMARK














Black quilted boots - Primark 

I bought a few more bits but these were my favorite everyday items. Also my stay in London were very short, so I spent alot of time in Topshop and Primark because Topshop is a lot cheaper in England and we dont have a Primark in Denmark. 

Hope you enjoyed and stay tuned for a London Haul - Beauty post tomorrow. 

Jeg købte lidt andre ting også, men de her var mine yndlings hverdags ting. Mit ophold i London var meget kort så jeg brugte meget tid i Topshop og Primark fordi Topshop er meget billigere i England og vi har slet ikke Primark i Danmark. 

Håber i har nydt opslaget og husk at holde øje med bloggen i morgen da der vil være et opslag om make-uppen jeg købte i London. 

Lots of Love - Caroline 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar