mandag den 11. marts 2013

Instagram photos/Instagram fotos

Instagram photos/Instagram fotos

I have seen a lot of people making blogposts about their instagram photos so I thought that I would try it to. So here are some of the photos I have posted on instagram lately :-)
Jeg har nu set mange som laver blog opslag med billeder fra instagram, så det tænkte jeg at jeg ville prøve. Så her er nogle billeder som jeg på det senste har lagt på instagram. 








1. Beautyful roses from my sweet boyfriend/Smukke roser fra min søde kæreste
2. A little flower i bought for my room to make it look nice/En lille blomst jeg købte til mit værelse, for at pifte det lidt op 
3. Me being goofy with sunglasses on/Mig der fjoller med solbriller på.
4. Green nails/grønne negle
5. Lunch at Starbucks wih my very good friend Katarina (Scribbles and Sparkles blog, check it out!)/ frokost på starbucks med min søde veninde Katarina (Scribbles and Sparkles blog, tag og kig på den!  6. A pic of a street in my little town, on a beautyful day with amazing weather/Et billede fra en lille gade fra min lille by, på en smuk dag med fantastisk vejr. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar