mandag den 18. marts 2013

Outfit one - Monday

Outfit one - Monday

Mandags "outfit"/tøjvalg


So I wanna do some blog posts about the outfits i'll be wearing this week, and because today is monday i wil get started. 
Så, det næste stykke tid vil jeg lave nogle blog opslag om de "outfits" jeg har på i denne uge. Og fordi at det er mandag idag, vil jeg bare begynde! 




















Today i wore an army green shirt with appliqué on the shoulders from ZARA, 299 kr
Idag have jeg en army grøn skjorte, med skulderpudder med en slags brodering på (Jeg aner ikke hvordan jeg skal forklarer det) Den er fra Zara til 299 kr



Black jeans from Gina tricot  - around 200-300kr
Sorte jeans fra Gina Tricot - 200-300 kr 



A black belt with flat studs all around it. 
Et sort bælte med flade nitter hele vejen rundt. 


and black plateaus from a danish brand called Jette Riis - 250 kr (I think)
Og sorte plateau sko fra Jette Riis - 250 kr mener jeg. 



Me wearing the clothes


I didn't wear any accessories because the shirt is kind of enough in it self, or at least i think so.
Jeg havde ingen smykker på, da jeg synes at trøjen ligesom er nok i sig selv, men det er jo bare min mening :-)

 I will be doing these blog posts every day this week, so if you like this one, please keep an eye out for tomorrows! 
Jeg laver disse blog opslag hver dag i denne uge, så hvis du kan lide dette her, så tag og hold øje med det der kommer op i morgen! :-) 

Lots of love from me to you! 
Masser af kærlig fra mig til jer! 

<3 <3 <3 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar