lørdag den 16. marts 2013

Review of the Montagne Jeunesse face masks.

Review of the Montagne Jeunesse face mask /

Anmeldelse af Montagne Jeunesse ansigtsmaske


Soo a while ago, my favorite youtuber in the whole world Zoe Sugg ( I will put a link for her channel at the end) made a video about her Pamper evenings. Ever since, i have been doing these evenings once or twice a week.

For et stykke tid siden uploadede min yndlings youtuber i hele verden, Zoe Sugg (Jeg sætter et link til hende kanal nederst på siden) en video hvor hun fortæller om det hun kalder en "pamper evening" 


For those of you who dosen't know what a pamper evening is, it is an evening where you really spoil yourself! You could take a lovely bubblebath, put on a facemask and just really relax. 


For dem som ikke ved hvad en "pamper evening er, så er det en aften hvor du virkelig forkæler dig selv! Du kan f.eks. lave et dejligt boblebad, tage en ansigtsmaske på og bare virkelig slappe af. 


Preparing for a pamper evening i went to a drugstore and picked up some face masks, and after trying one, I had fallen in love!

For at forberede mig til en hyggeaften, gik jeg i Matas og købte nogle ansigtsmasker, og efter at have prøvet den en gang, var jeg forelsket!

The name of these wonders,are Montagne Jeunesse, and of course they are french (or at least it sounds french??) 


Navnet på disse vidundere, er Montagne Jeunesse, og de er selvfølgelig franske ( Eller det tror jeg i hvert fald, det lyder fransk!??

THEY ARE AMAZING! There are many different kinds of masks and I havent tried all of them but the ones I tried was.... incredible! They are packed with the most delicious natural ingredients and are bursting with luscious, juicy fragrances. 


De er fantastiske! Der er mange forskellige masker og jeg har ikke prøvet dem alle. Men dem jeg har prøvet var utrolige! De er fyldt med de bedste naturlige ingredienser!

I believe they are suitable for all different skin types, and there really are one for every mood and everybody! 
It leaves the skin feeling fresh, smooth and clean. You leave the mask on for about 10-15 min and after a while, the mask gets stiff and you can hardly move you face. If you have any impurities, like little black spots on and around your nose it will really help on getting them 
reduced.

Jeg mener at de er passer til alle hudtyper og der er virkelig en maske til ethvert humør og til alle og enhver. Den efterladen huden frisk, glat og ren. Man lader masken sidde 10-15 min, og efter et stykke tid, bliver masken stiv i det og det bliver lidt svært at bevæge ansigtet. Hvis man, som jeg, har urenheder, hjælper de med at reducerer dem. 

















I bought my facemasks in a danish beauty store called Matas. But I think you can get them in many drugstores around the world. 

Jeg købte mine ansigtsmasker i Matas for omkring 17 kr. 

I will recommend these for everyone! But please try to apply it on the back side of your arm, if that makes any sense, and if you feel any discomfort, do not apply it to your face :-) 

Jeg vil anbefale dem til alle, men hvis det er første gang i skal prøve den, så tag lige og put lidt på din underarm inden. 

I hope you enjoyed this little review and please let me know if you have any comments on the product or on my blogpost


Jeg håber at i kan bruge denne lille anmeldelse, og hvis i har nogen kommentarer til produktet eller til mit blog opslag, så skriv dem endelig til mig.


Lots of love to you all! 
Massere af kærlighed til jer alle!

Zoe's channel: http://www.youtube.com/user/zoella280390


Ingen kommentarer:

Send en kommentar