søndag den 1. december 2013

Blogmas Day 1 - Intro to blogmas

Blogmas! 



Hello lovelies! 

This month I decided that I would do "Blogmas" - Blogging every day of December until Christmas eve! These posts are not necessarily going to be about any topic in particular...but rather like more personal diary entries about what I got up to on that day and of course christmassy themed posts! 

I've planned most of the posts but if you have any great ideas please let me know! 

I reallize that this post is a boring start to blogmas, but I thought it was important to start out with a good explanation and you know... to start out slow :-D 

Hej! 
I denne måned har jeg besluttet mig for at lave det såkaldte "Blogmas" - som altså er, at jeg blogger hver dag, indtil juleaften. Disse opslag er ikke nødvendigvis om noget specielt emne, men mere en slags dagbog om hvad jeg har lavet den specifikke dag og selvfølgelig mest opslag med jule tema. 

Jeg har planlagt de fleste af opslagene allerede, men hvis i sidder med nogle gode ideer til nogle opslag så kommentér endelig nedenunder! 

Jeg ved godt at dette er en kedelig start på "Blogmas" men jeg synes det var vigtigt at starte godt ud med en god forklaring. 

Thought I would share an ootd with you, since I went a little christmas overboard! 
Jeg synes jeg ville vise jer mit tøj valg idag, da det er måske en smule jule inspireret! 






















Lots of chrismassy love - Caroline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar