mandag den 2. december 2013

Blogmas Day 2 - 1. advent presents!

1. Advent presents!

Hello lovelies! 
This month I decided that I would do "Blogmas" - Blogging every day of December until Christmas eve! 

Todays post is about the first advent presents i've recieved. I dont know if this is a thing that everyone has, but in Denmark we either get a little present every day of December until Christmas eve, or a gift on every sunday of December. The gifts are usually from our parents, but everyone who wants to can do this. This year im lucky enough to get presents from both my parents and my boyfriend every sunday of December! 

I denne måned har jeg besluttet mig for at lave "blogmas" hvilket betyder at jeg blogger hver dag indtil d. 24 december!

Dagens blog opslag er om de første Advents gaver jeg har fået. Jeg er så heldig at både mine forældre og min kæreste giver mig advents gaver, så synes jeg ville vise jer dem! Jeg vil gøre dette med alle mine adventsgaver. 

One direction Christmas Calendar 
From my parents (yes, i am a little fangirl)


Two Christmas heart decorations from Karen Blixens Jul (Danish) 
From my boyfriend


Did you get any advent presents? xx
Hvad har i fået i adventsgave? xx

Lots of christmassy love - Caroline






Ingen kommentarer:

Send en kommentar