lørdag den 14. december 2013

Blogmas Day 14 - Christmas shopping

Christmas shopping 


Hello everyone! 
Yesterday I had a really nice time christmas shopping with my mom. We went to Strøget, which is a shopping street or area in Copenhagen. We both got almost all our presents bought, and then we stopped for some hot cocoa and a little treat at a little cozy café. I really enjoy trips like this with my mom because with both of us working, we dont have a lot of time to do these type of things. 

Igår havde jeg en super hyggelig dag med min mor, hvor vi var ude og juleshoppe! Vi var på Strøget, som er SÅ hyggelig pyntet op. Vi fik næsten købt alle vores gaver, og så stoppede vi ved en café og fik en kop kakao og en lille kage. 
Jeg nyder virkelig dage som de her, fordi når vi begge arbejder er det svært at finde tid til det. 

I took a few snaps of the christmas decorating in there. 
Jeg tog nogle få billeder af juledekorationerne derinde.





And an awkvard public selfie of my mom and I (My best friend in the whole world!)
Og et lidt akavet billede af min mor og jeg (Min aller bedste ven)

Have you bought all your christmas presents?
Har du købt alle dine julegaver?

xx

Lots of christmassy love - Caroline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar