onsdag den 4. december 2013

Blogmas Day 4 - Long Winter Nights

Long Winter Nights


Hello lovelies!

This month I decided that I would do "Blogmas" - Blogging every day of December until Christmas eve! 

Today has just been one of those long days, where you just cant wait to go home and relax. First I had some classes on the school I teach at, and then I went to my other job and got of at five. Then I had to hurry home to see my boyfriend's little sisters school play. And now as im laying in bed it occurred to me, that todays blogmas should be about what to do when you come home from a long day! 

Idag har bare været en af de der lange dage, hvor du bare næsten ikke kan vente til at komme hjem og slappe af. Først var jeg vikar på den skole jeg arbejder på og bagefter var jeg på arbejde på deres fritidshjem. Derefter skulle jeg skynde mig hjem og se min kærestes lillesøster være med i skole stykke. Og da jeg kom hjem gik det op for mig at jeg bare ville vise hvad man kan gøre efter en lang dag!

Step 1 
Take of the clothes you have been wearing all day, and jump into something comfortable!
Tag det tøj af du har haft på hele dagen, og hop i noget behageligt!

















For those of you who have been following my blog these past months, its no surprise that I will jump into my Primark christmas leggins!
For dem af jer som har fulgt min blog de sidste par måneder, vil det ikke overraske jer at jeg vælger at hoppe i mine Primark jule leggins!

Step 2
Take of your makeup
Tag din makeup af

Im using the Bioderma sensibio h2o
Jeg bruger Bioderma sensibio h2o

Step three

Cuddle up in your bed and watch a good movie or series! (You can start out by scrolling down tumblr, and then watch a movie!) 
Læg dig godt til rette i din seng, og se en god film eller serie (Du kan også starte med at nørde tumblr, og så start din film!)
At the moment im watching One Thee Hill
I øjeblikket ser jeg One Tree Hill

That is all for today, sorry if this was a boring post but im too tired to function right now :-D 
Det var alt for i dag, jeg er ked af hvis dette opslag var kedeligt men jeg er simpelthen SÅ træt!

What do you do on long winter days? 
Hvad gør du når du kommer hjem fra en lang vinter dag?

Lots of christmassy love - Caroline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar